Najčešća pitanja putnika

Naravno. Avio kartu možete kupiti za bilo koju destinaciju, a polazak može biti bilo gde u svetu. Pisani prikaz elektronske karte (elektronska karta) šaljemo direktno na email.

Prilikom pravljenja rezervacije niste u obavezi da odmah platite avio kartu ukoliko to ne želite. Odaberite način uplate uplatom na račun i potvrda rezervacije, koja nije obavezujuća za Vas, Vam stiže direktno na email sa svim instrukcijama za uplatu.

Rok za kupovinu avio karte zavisi od uslova tarife. Što je tarifa niža, rezervacija traje kraće. Ako do putovanja ima više od 5 dana, moguće je da cena karte bude do kraja dana, kada ste i uradili rezervaciju, odnosno plaćanje karte do kraja radnog vremena poslovnice. Ukoliko do putovanja ima manje od 24h, pozovite nas kako bismo se dogovorili oko plaćanja. Cena karte ne može biti garantovana do trenutka izdavanja karte.

Ukoliko morate da kupite odmah kartu, a vikend je, najbolje bi bilo da kartu platite kreditnom karticom direktno prilikom pravljenja rezervacije. Čim završite rezervaciju, potvrda Vam stiže na email u istom trenutku, a elektronska karta nakon par minuta. Ukoliko želite da platite avio karte u gotovini ili preko računa, učinićemo sve da produžimo rok uplate do ponedeljka, u tom slucaju je neophodno da nas putem e-maila kontaktirate.Ukoliko to nije moguće, na email ćemo Vam poslati informaciju da je rok za plaćanje avio karte odmah.

Naravno. Naši agenti su Vam na raspolaganju na brojevima 0800 400 104 i +381 62 42 42 84 (Viber i Whatsapp) u okviru radnog vremena ili nas možete kontaktirati na email info@aviokarta.eu.

Sve karte su elektronske. Pisani prikaz elektronske karte možete preuzeti u našoj poslovnici u Beogradu ili Novom Sadu.

Prijava na let-Check in se uglavnom zatvara 60 minuta pre leta. Preporuka je da se na aerodrom dođe najmanje 2 sata pre leta da bi se na vreme putnik prijavio na let, prošla carinska i pasoška kontrola i na vreme stiglo do ulaza u avion (gate).
Sada u ovim vanrednim okolnostima, kada online check in nije dostupan, preporučujemo da na aerodromu mudete min 3 sata pre leta kako biste bez žurbe prošli sve procedure koje su neophodne.

Ne. Kod redovnih avio kompanija to nije moguće, letovi se moraju iskoristiti po redosledu. Ukoliko se ne pojavite na odlaznom delu karte, avio kompanija automatski otkazuje i povratan deo Vaše karte.

Dodatne usluge i asistenciju možete naručiti pozivajući naš call centar 0800 400 104. Naši agenti će postaviti zahtev avio kompaniji u Vašoj karti.

Ukoliko ste samo napravili rezervaciju, molim Vas da nas što pre kontaktirate kako bismo je otkazali bez penala. Ukoliko ste kupili avio kartu, uslove otkazivanja tj refundiranja avio karte možete ponovo da pogledate na svojoj avio karti. Ukoliko još niste kupili Vašu kartu, možete je otkazati pozivom na 0800 400 104.

Ukoliko ste kartu kupili, refundacija avio karte je moguća po uslovima avio kompanije. Za informacije i uslove Vaše tarife možete nas kontaktirati na 0800 400 104.

Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu. U nekim slučajevima postoji mogućnost da carinske službe traže kartu na uvid, zbog toga je bitno da imate štampanu verziju elektronske karte.

Dodajte “JR” (što znači junior) kod prezimena mladjeg putnika kako bi Vam sistem dozvolio da završite rezervaciju.
Primer: Prvo ime upišete (prezime) Markovic (ime)Marko, potom za drugog putnika upišete (prezime) Markovic JR (ime) Marko.

Povratne avio karte moraju imati tačan datum odlaska i povratka. Nije moguće imati povratnu avio kartu bez tačnih datuma putovanja. Ukoliko niste sigurni da ćete se vratiti datuma koji ste stavili na karti, savetujemo Vas da birate tarife avio karte koje je moguće menjati uz odredjene penale za promenu avio karte ili kupite kartu u jednom smeru ali ste dužni da se raspitate kod nadležnih institucija da li Vam je dozvoljeno putovanje u jednom smeru.

Ukoliko prtljag ne stigne Vašim letom, neophodno je da to prijavite na šalteru lost&found na aerodromu gde ste sleteli i to odmah nakon sletanja. Neophodno je da opišete svoj prtljag i da priložite nalepnicu (TAG) na kojoj piše broj prtljaga i brojevi letova, kao i adresu na koju želite da Vaš prtljag bude dostavljen.

Ne. Avionska karta nije prenosiv dokument i može je koristiti samo osoba na čije ime glasi. Najčešće avio kompanije ne dozvoljavaju ni promenu jednog slova u imenu. Ukoliko se desi da imate ovakav problem, molim Vas nazovite nas call centar što pre.

Promena datuma zavisi od uslova tarife i pravila avio kompanije. Ukoliko promena nije dozvoljena to će jasno i pisati prilikom pravljenja rezervacije i na samoj karti. Za informacije i uslove Vaše tarife možete nas kontaktirati na 0800 400 104.