Pozovite nas
Ručni prtljag
Test

partneri
Naši partneri

Zajedno sa njima ka boljem putu turizma.

Prijavi se za newsletter

Planiranje putovanja je uvek lakše kada imate informacije o najnovijim vestima i specijalnim ponudama. Prijavite se za naš newsletter da biste bili u toku.

* Prijavom na newsletter prihvatate uslove koriscenja sajta avio.rs. Ovom prijavom saglasni ste sa tim da Fantast Tourist d.o.o iz Novog Sada moze da Vam na dostavljenu adreesu dostavlja informacije vezane za promotivn cene avio karata.

Pogledaj
Najčešća pitanja

Pogledajte sva najčešca pitanja od strane korisnika.

Koliko sati pre leta treba da budem na aerodromu?

Prijava na let-Check in se uglavnom zatvara 60 minuta pre leta. Preporuka je da se na aerodrom dođe najmanje 2 sata pre leta da bi se na vreme putnik prijavio na let, prošla carinska i pasoška kontrola i na vreme stiglo do ulaza u avion (gate).

Šta je Fare Family?

Ako želite viši nivo usluge, prilikom rezervacije možete odabrati i dodatne servise koji su u sklopu odredjene tarife, odnosno cene.


Neke od tih dodatnih usluga su: prtljag, zeljeno sediste, obrok u avionu, mogucnost promene karte uz penale, delimicna refundacija, prioritet ulaska u avion,


korisćenje salona na aerodromu,… Prilikom rezervacije avio karte, na ekranu se prikazuje cena karte sa uracunatim uslaugama.

Kako mogu da dobijem asistenciju na aerodromu, slabo se krećem i treba mi pomoć?

Prilikom pravljenja online rezervacije avio karte na našem sajtu, možete dodati u specijalnim zahtevim da su Vam potrebna kolica ili ih možete naručiti pozivajući naš kontakt centar.

Da li moram da štampam elektronsku kartu?

Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu. U nekim slučajevima postoji mogućnost da carinske službe traže kartu na uvid, zbog toga je bitno da imate štampanu verziju elektronske karte.