Pozovite nas
Najcesca pitanja
Da li mogu da kupim avio kartu, a da polazak nije iz Srbije?

Naravno da možete. Avio kartu možete kupiti bez obzira odakle je polazak i za bilo koga. Pisani prikaz elektronske karte saljemo putniku na email.

Da li moram da štampam elektronsku kartu?

Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu. U nekim slučajevima postoji mogućnost da carinske službe traže kartu na uvid, zbog toga je bitno da imate štampanu verziju elektronske karte.


 

Do kada moram da platim avio kartu?

Rok za kupovinu avio karte zavisi od uslova tarife. Što je tarifa niža, rezervacija traje kraće. Tako će rezervacija za najniže tarife moći da se zadrži u sistemu samo 1sat nakon potvrde rezervacije. Ako do putovanja ima više od 5 dana, moguće je da cena karte bude do kraja dana, kada ste i uradili rezervaciju, odnosno plaćanje karte do kraja radnog vremena poslovnice. Ako do putovanja ima manje  od 24 sata, pozovite agenciju radi detalja oko plaćanja.  Cena karte ne može biti garantovana do trenutka izdavanja karte. 

Kako da otkažem rezervaciju?

Ukoliko ste samo napravili rezervaciju, molim Vas da nas što pre kontaktirate kako bismo je otkazali bez penala. Ukoliko ste kupili avio kartu, uslove otkazivanja tj refundiranja avio karte možete ponovo da pogledate na svojoj avio karti.

Kako da znam da li je rezervacija avio karte uspela?

Ukoliko ste uspešno završili online rezervaciju avio karte na našem sajtu, na email koji ste ostavili u rezervaciji stići će Vam potvrda rezervacije avio karte kao i šifra Vaše rezervacije. Ako potvrdu rezervaije niste dobili ni posle 15 minuta od završene rezervacije, kontaktirajte naš kontakt centar da proverimo rezervaciju i ispravnost upisanog e-maila.

Kako mogu da dobijem asistenciju na aerodromu, slabo se krećem i treba mi pomoć?

Prilikom pravljenja online rezervacije avio karte na našem sajtu, možete dodati u specijalnim zahtevim da su Vam potrebna kolica ili ih možete naručiti pozivajući naš kontakt centar.

Kako mogu da platim kartu ako neman kreditnu karticu, a let je za par sati?

Kartu možete platiti putem brzog transfera novca i to: Western Union, MoneyGram, Ria. Za istrukcije kontaktirajte naš kontakt centar.

Koliko sati pre leta treba da budem na aerodromu?

Prijava na let-Check in se uglavnom zatvara 60 minuta pre leta. Preporuka je da se na aerodrom dođe najmanje 2 sata pre leta da bi se na vreme putnik prijavio na let, prošla carinska i pasoška kontrola i na vreme stiglo do ulaza u avion (gate).

Kupio sam povratnu avio kartu da li mogu da iskoristim samo povratak?

Kod redovnih avo kompanija ova opcija nije moguća, ukoliko se ne pojavite na odlazećem delu avio kompanija Vam momentalno skida povratni let.

Nisam do kraja završio rezervaciju i pojavilo mi se obaveštenje da je sesija istekla. Šta to znači i da li je moja rezevacija uradjena?

Iz bezbednosnih razloga, sesija istekne kada dodjete do odredjenog vremenskog ograničenja za pravljenje rezervacije. Ako Vam se ova poruka pojavi prilikom pravljenja rezervacije, možete nas kontaktirati kako bismo proverili da li ste uspešno završili svoju rezervaciju.

Šta ako rezervaciju pravim vikendom, a kartu moram da kupim za jedan dan?

Ukoliko pravite online rezervaciju avio karte vikendom, najbolji način plaćanja je kreditnom karticom, odmah po pravljenju rezervacije. Ukoliko želite da platite avio karte u gotovini ili preko računa, učinićemo sve da produžimo rok uplate do ponedeljka, u tom slucaju je neophodno da nas putem e-maila kontaktirate.Ukoliko to nije moguće, na email ćemo Vam poslati informaciju da je rok za plaćanje avio karte odmah. 

Šta da radim ako na istoj rezervaciji putuju dva putnika sa istim i imenom i prezimenom?

Dodajte "JR" (što znači junior) kod prezimena mladjeg putnika kako bi Vam sistem dozvolio da završite rezervaciju. 


Primer: Prvo ime upišete (prezime) Markovic (ime)Marko, potom za drugog putnika upišete  (prezime) Markovic JR (ime) Marko.

Šta je Fare Family?

Ako želite viši nivo usluge, prilikom rezervacije možete odabrati i dodatne servise koji su u sklopu odredjene tarife, odnosno cene.


Neke od tih dodatnih usluga su: prtljag, zeljeno sediste, obrok u avionu, mogucnost promene karte uz penale, delimicna refundacija, prioritet ulaska u avion,


korisćenje salona na aerodromu,… Prilikom rezervacije avio karte, na ekranu se prikazuje cena karte sa uracunatim uslaugama.

Prijavi se za newsletter

Planiranje putovanja je uvek lakše kada imate informacije o najnovijim vestima i specijalnim ponudama. Prijavite se za naš newsletter da biste bili u toku.

* Prijavom na newsletter prihvatate uslove koriscenja sajta avio.rs. Ovom prijavom saglasni ste sa tim da Fantast Tourist d.o.o iz Novog Sada moze da Vam na dostavljenu adreesu dostavlja informacije vezane za promotivn cene avio karata.

partneri
Naši partneri

Zajedno sa njima ka boljem putu turizma.