Pozovite nas
Kako platiti avio kartu


Kako platiti? Kliknite ovde za više mogućnosti.


INSTRUKCIJE ZA UPLATU AVIO KARTE:

FANTAST TOURIST doo

JEVREJSKA 8, NOVI SAD, SERBIA

PIB: 103801203

MATIČNI BROJ: 20024925

LICENCA: OTP 152/2010 od 09.02.2010

Tekući račun: 160-163173-19 (Banca Intesa)


Poštovani,

Hvala Vam sto ste se odlučili za kupovinu avio karte putem naše aplikacije. Nakon izvršene uplate, pored elektronske avio karte, dostavićemo Vam i račun za uplaćeni iznos, a informacije eventualnim promenama o vremenu letenja će Vam biti dostavljene elektronskom poštom i SMS-om. Predlažemo Vam da proverite Vašu kartu na www.checkmytrip.com 24h pre leta kako bi se informisali da li je avio kompanija promenila vreme leta.


INFORMACIJE O PLAĆANJU:

Nakon primljene elektronske pošte sa potvrdom rezervacije (koju dobijate za par sekundi) i provere tačnosti podataka, možete da izvršite uplatu. Po izvršenoj i evidentiranoj uplati, avio kartu ćete primiti na Vašu e-mail adresu. Ako karta mora hitno da Vam se izda, molimo Vas da nam pošaljete dokaz o izvršenoj uplati, slanjem skenirane uplatnice na e-mail: info@aviokarta.eu Ukoliko Vaše putovanje treba da započne u narednih 48h, molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona: (+381) (0)21 310 1 300


U slučaju da u periodu od 24h od izvršene uplate niste primili e-mail sa Vašom elektronskom kartom, molimo Vas da nas kontaktirate putem telefona na broj: (+381) (0) 21 310 1 300 (u periodu 09-19h radnim danima, 10-14h subotom) ili na +381 (0) 62 42 42 84 u hitnim situacijama.


Napomena: Od trenutka popunjavanja formulara rezervacije i dobijanja potvrde o izvršenoj rezervaciji, plaćanje se mora izvršiti do kraja tog dana kada je rezervacija i napravljena a najduže do 24 h od trenutra dobijene potvrde! Jer ukoliko se uplata ne izvrši na vreme može se desiti da Vam avio kompanija otkaže rezevraciju ili da Vam promeni cenu karte!



1. Uplate fizičkih lica na uplatnim mestima, bankama i poštama Srbije:


a) Uplatu možete izvršiti elektronskim putem sa Vaše aplikacije koju Vam je omogućila banka

b) Uplatu možete izvršiti u poslovnicama Banca Intesa (uplatom na ovim uplatnim mestima omogućavate nam da uplatu vidimo u najraćem roku ne čekajući kliring).

c) Uplatu možete izvršiti u bilo kojoj poslovnoj banci 

d) Uplatu možete izvršiti na bilo kom uplatnom mestu firme Payspot - lista lokacija na teritoriji Srbije!

e) Uplatu možete izvršiti u Poštama Srbije (*napomena za ove uplate)


VAŽNA NAPOMENA: Ukoliko kartu plaćate u poslednjem momentu, subotom, nedeljom ili kada su uplatna mesta zatrvorena molimo vas da označite INSTANT-HIITNO plaćanje... kako bi smo evidentirali Vašu uplatu i izdali Vam kartu na vreme...



2. Agencije gde mozete uplatiti Vaš račun i preuzeti Avio kartu:


Novi Sad

Fantast Tourist, Jevrejska ulica broj 8,  Call centar: 0800 400 104 (besplatan poziv)  ,+381 (0) 21 310 1 300,  www.fantast.rs


Beograd

Fabrika Putovanja, Knez Mihailova 21a, Beograd, Call Centar +381 (0) 11 32 88 978 , www.fabrikaputovanja.rs


3. Uplate pravnih lica po Profakturi:


Molimo sve putnike koji avio karte plaćaju preko računa firme da u napomeni prilikom rezervacije avio karte unesu: naziv firme, PIB, adresu, e-mail na koji je potrebno dostaviti profakturu! Nakon primljene Informacije o Vašoj rezervaciji i preuzimanja podataka pravnog lica koje bi izvršilo uplatu, uputićemo na odgovarajući e-mail ili fax profakturu za uplatu. Plaćanje po profakturi možete izvršiti nalogom za prenos ili putem e-banking aplikacije. Naša služba finansija prati uplate online i kada evidentira uplatu daje dozvolu za izdavanje karte. 


Napomena: U roku od 7 dana će biti dostavljena i originalna faktura za uplaćeni iznos, na adresu firme.


4. On Line Plaćanje – Platnim Karticama


U toku rezervacije možete odabrati da platite kartu platnom karticom!


5.  PaySpot LINK

Ukoliko ste odabrali da platite u banci, elektronski ili direktno u našim poslovnicama a PREDOMISLILI STE SE i sada želite da platite Platnom karticom (VISA, MASTER, MAESTRO, DINA, AMERICAN ), pozovite nas na broj telefona  +381 (0) 21 310 1 300  i zatražite od kolega da Vam kreiraju paylink koji će Vas odvesti na sajt BancaIntesa gde možete izvšiti plaćanje direktno na naš račun otvoren u ovoj banci...


6.    Uplata na devizni račun

Note: OUR - all fees coverd by payer 

Napomena: Naknade za plaćanje idu na teret uplatioca!!!


partneri
Naši partneri

Zajedno sa njima ka boljem putu turizma.

Prijavi se za newsletter

Planiranje putovanja je uvek lakše kada imate informacije o najnovijim vestima i specijalnim ponudama. Prijavite se za naš newsletter da biste bili u toku.

* Prijavom na newsletter prihvatate uslove koriscenja sajta avio.rs. Ovom prijavom saglasni ste sa tim da Fantast Tourist d.o.o iz Novog Sada moze da Vam na dostavljenu adreesu dostavlja informacije vezane za promotivn cene avio karata.

Pogledaj
Najčešća pitanja

Pogledajte sva najčešca pitanja od strane korisnika.

Kako da otkažem rezervaciju?

Ukoliko ste samo napravili rezervaciju, molim Vas da nas što pre kontaktirate kako bismo je otkazali bez penala. Ukoliko ste kupili avio kartu, uslove otkazivanja tj refundiranja avio karte možete ponovo da pogledate na svojoj avio karti.

Koliko sati pre leta treba da budem na aerodromu?

Prijava na let-Check in se uglavnom zatvara 60 minuta pre leta. Preporuka je da se na aerodrom dođe najmanje 2 sata pre leta da bi se na vreme putnik prijavio na let, prošla carinska i pasoška kontrola i na vreme stiglo do ulaza u avion (gate).

Šta je Fare Family?

Ako želite viši nivo usluge, prilikom rezervacije možete odabrati i dodatne servise koji su u sklopu odredjene tarife, odnosno cene.


Neke od tih dodatnih usluga su: prtljag, zeljeno sediste, obrok u avionu, mogucnost promene karte uz penale, delimicna refundacija, prioritet ulaska u avion,


korisćenje salona na aerodromu,… Prilikom rezervacije avio karte, na ekranu se prikazuje cena karte sa uracunatim uslaugama.

Šta da radim ako na istoj rezervaciji putuju dva putnika sa istim i imenom i prezimenom?

Dodajte "JR" (što znači junior) kod prezimena mladjeg putnika kako bi Vam sistem dozvolio da završite rezervaciju. 


Primer: Prvo ime upišete (prezime) Markovic (ime)Marko, potom za drugog putnika upišete  (prezime) Markovic JR (ime) Marko.