Pozovite nas
Ručni prtljag
Test

partneri
Naši partneri

Zajedno sa njima ka boljem putu turizma.

Prijavi se za newsletter

Planiranje putovanja je uvek lakše kada imate informacije o najnovijim vestima i specijalnim ponudama. Prijavite se za naš newsletter da biste bili u toku.

* Prijavom na newsletter prihvatate uslove koriscenja sajta avio.rs. Ovom prijavom saglasni ste sa tim da Fantast Tourist d.o.o iz Novog Sada moze da Vam na dostavljenu adreesu dostavlja informacije vezane za promotivn cene avio karata.

Pogledaj
Najčešća pitanja

Pogledajte sva najčešca pitanja od strane korisnika.

Kako mogu da dobijem asistenciju na aerodromu, slabo se krećem i treba mi pomoć?

Prilikom pravljenja online rezervacije avio karte na našem sajtu, možete dodati u specijalnim zahtevim da su Vam potrebna kolica ili ih možete naručiti pozivajući naš kontakt centar.

Kako da znam da li je rezervacija avio karte uspela?

Ukoliko ste uspešno završili online rezervaciju avio karte na našem sajtu, na email koji ste ostavili u rezervaciji stići će Vam potvrda rezervacije avio karte kao i šifra Vaše rezervacije. Ako potvrdu rezervaije niste dobili ni posle 15 minuta od završene rezervacije, kontaktirajte naš kontakt centar da proverimo rezervaciju i ispravnost upisanog e-maila.

Da li mogu da kupim avio kartu, a da polazak nije iz Srbije?

Naravno da možete. Avio kartu možete kupiti bez obzira odakle je polazak i za bilo koga. Pisani prikaz elektronske karte saljemo putniku na email.

Da li moram da štampam elektronsku kartu?

Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu. U nekim slučajevima postoji mogućnost da carinske službe traže kartu na uvid, zbog toga je bitno da imate štampanu verziju elektronske karte.