Pozovite nas
Ručni prtljag
Test

partneri
Naši partneri

Zajedno sa njima ka boljem putu turizma.

Prijavi se za newsletter

Planiranje putovanja je uvek lakše kada imate informacije o najnovijim vestima i specijalnim ponudama. Prijavite se za naš newsletter da biste bili u toku.

* Prijavom na newsletter prihvatate uslove koriscenja sajta avio.rs. Ovom prijavom saglasni ste sa tim da Fantast Tourist d.o.o iz Novog Sada moze da Vam na dostavljenu adreesu dostavlja informacije vezane za promotivn cene avio karata.

Pogledaj
Najčešća pitanja

Pogledajte sva najčešca pitanja od strane korisnika.

Da li mogu da kupim avio kartu, a da polazak nije iz Srbije?

Naravno da možete. Avio kartu možete kupiti bez obzira odakle je polazak i za bilo koga. Pisani prikaz elektronske karte saljemo putniku na email.

Kako mogu da platim kartu ako neman kreditnu karticu, a let je za par sati?

Kartu možete platiti putem brzog transfera novca i to: Western Union, MoneyGram, Ria. Za istrukcije kontaktirajte naš kontakt centar.

Da li moram da štampam elektronsku kartu?

Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu. U nekim slučajevima postoji mogućnost da carinske službe traže kartu na uvid, zbog toga je bitno da imate štampanu verziju elektronske karte.


 

Šta je Fare Family?

Ako želite viši nivo usluge, prilikom rezervacije možete odabrati i dodatne servise koji su u sklopu odredjene tarife, odnosno cene.


Neke od tih dodatnih usluga su: prtljag, zeljeno sediste, obrok u avionu, mogucnost promene karte uz penale, delimicna refundacija, prioritet ulaska u avion,


korisćenje salona na aerodromu,… Prilikom rezervacije avio karte, na ekranu se prikazuje cena karte sa uracunatim uslaugama.